مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-28اجتماعي

کاهش دما تا 12 درجه در شمال شرق/باران در نوار شمالی کشور


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه 9 مهر تا شنبه 10 مهر دمای هوا در شمال شرق کشور 8 تا 12 درجه کاهش می یابد.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از امروز تا اوایل هفته آینده در نوار شمالی کشور دمای هوا به صورت محسوسی کاهش می یابد، خصوصاً با توجه به هجوم هوای نسبتاً سرد، از روز جمعه 9 مهر تا شنبه 10 مهر دمای هوا در شمال شرق کشور 8 تا 12 درجه کاهش می یابد.

  معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در مناطقی از گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش در این مناطق تشدید خواهد شد.

  وی اظهار کرد: گستره بارش ها روزهای جمعه و شنبه پیش رو علاوه بر گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، استان مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی را نیز دربرمی گیرد.

  اصغری اضافه کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در شمال آذربایجان غربی و چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد داریم.

  معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا تا شنبه 10 مهر دریای خزر مواج است، گفت: در دو روز آینده وزش باد شدید با احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما تا 12 درجه در شمال شرق/باران در نوار شمالی کشور

کاهش دما تا 12 درجه در شمال شرق/باران در نوار شمالی کشور