مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-28سياسي

تزریق 655 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان رشت


رییس ستاد کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه تعداد بستری های کرونا در شهرستان از اول شروع کرونا تا امروز 32 هزار و 27 نفر می باشد، افزود: تاکنون مجموعا 655 هزار دز واکسن در شهرستان تزریق شده که تعداد تزریقی دز اول 493 هزار و دز دوم 162 هزار در سطح شهرستان می باشد.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه تعداد بستری های کرونا در شهرستان از اول شروع کرونا تا امروز 32 هزار و 27 نفر می باشد، افزود: تاکنون مجموعا 655 هزار دز واکسن در شهرستان تزریق شده که تعداد تزریقی دز اول 493 هزار و دز دوم 162 هزار در سطح شهرستان می باشد.

علی فتح اللهی امروز در ستاد کرونا شهرستان رشت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور از جان گذشتگی و ایثار جوانان این مرز و بوم است که خالصانه تا پایان جان ایستادند تا این کشور در امنیت باشد، افتخار می کنیم با وجود شرایطی که همه دنیا یک طرف بودند و ایران تنها در یک طرف، اما توانستیم پیروز شویم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس فرصت مناسبی است تا آموزه های ارزشمند و شهامت جوانان غیور این مرز و بوم را به نسل نوجوان و جوان ما انتقال دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 655 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان رشت

تزریق 655 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان رشت