مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-28پزشكي

محققان: کرونا سیگاری ها را 10 برابر بیشتر تهدید می کند


نتایج این پژوهش جدید که داده های مشاهده ای و ژنتیکی در مورد مصرف سیگار و ابتلا به کووید-19 را جمع آوری کرده است، با تحقیقات منتشر شده در آغاز همه گیری کووید-19 که مدعی است سیگار کشیدن ممکن است به محافظت در برابر ویروس کمک کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه گاردین با اشاره به نتایج یک پژوهش جدید از ابتلای شدید سیگاری ها به کووید-19 در مقایسه با غیرسیگاری ها و افزایش 10 برابری خطر مرگ و میر در این گروه از افراد خبر داد و نوشت: برخلاف نتایج پژوهش های پیشین، سیگاری ها در برابر کرونا مصون نیستند.

داده های جدید پزشکی نشان می دهد افراد سیگاری در مقایسه با دیگران، بیشتر در اثر بیماری کووید-19 جان خود را از دست می دهند.

براساس داده های این پژوهش، افراد سیگاری 60 تا 80 درصد بیشتر در بیمارستان بستری می شوند و همچنین احتمال مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آنها بیشتر است.

نتایج این پژوهش جدید که داده های مشاهده ای و ژنتیکی در مورد مصرف سیگار و ابتلا به کووید-19 را جمع آوری کرده است، با تحقیقات منتشر شده در آغاز همه گیری کووید-19 که مدعی است سیگار کشیدن ممکن است به محافظت در برابر ویروس کمک کند، مغایرت دارد.

دکتر اشلی کلیفت از دانشگاه آکسفورد و همکارانش در این پژوهش از نتایج آزمایش کووید-19، داده های بستری در بیمارستان و گواهی فوت استفاده کردند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان: کرونا سیگاری ها را 10 برابر بیشتر تهدید می کند

محققان: کرونا سیگاری ها را 10 برابر بیشتر تهدید می کند