مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-28دانش

استقرار 13 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی لرستان


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان از استقرار و فعالیت 13 شرکت دانش بنیان و هسته فناور در مرکز رشد این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآزمایشگاه دانشگاه را در اختیار یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد گذاشتیم تا بتوانند محصولات ضدعفونی کننده تولید کنند که موفق هم شدند و در حال حاضر هم این شرکت مستقل شده است و تولیدات خود را دارد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه برخی محصولات تولیدی این شرکت ها شهرت جهانی دارد و حاصل پایان نامه دانشجویی هستند که به مرحله تولید رسیده اند، افزود: در 6 ماهه اول امسال دو جلسه با مراکز و کارخانه های داروسازی استان داشته ایم و ارتباط گرفته ایم و نمایندگانی به ما معرفی کرده اند تا ارتباط با صنعت نزدیک تر شود و برای آینده در این مسیر حرکت کنیم.

دکتر فلاحی با اشاره به اینکه سال گذشته برای تکمیل و تجهیز یک سوله نیمه تمام مجوز گرفتیم تا مرکز نوآوری دانشگاه در این مکان تأسیس شود، گفت: دو میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده اند که یک میلیارد آن به صورت اوراق تخصیص یافته است و در مرحله برگزاری مناقصه برای شروع کار هستیم.

وی یادآور شد: این مرکز نوآوری با 6 تا 7 میلیارد تومان اعتبار احداث می شود تا زمینه برای فعالیت شرکت های دانش بنیان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 13 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی لرستان

استقرار 13 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی لرستان