مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-28سياسي

رییس کمیته امداد کشور، فردا به خراسان جنوبی سفر می کند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: رزمایش توزیع 8 هزار بسته تحصیلی در استان فردا (چهارشنبه) با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار و یک مرکز نیکوکاری نیز افتتاح می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: رزمایش توزیع 8 هزار بسته تحصیلی در استان فردا (چهارشنبه) با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار و یک مرکز نیکوکاری نیز افتتاح می شود.

رضا سلم آبادی، امروز سه شنبه 6 مهرماه به رسانه ها اعلام کرد: سید مرتضی بختیاری فردا به منظور بازدید و بررسی وضعیت خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت به خراسان جنوبی سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دومین دور سفر خود به خراسان جنوبی با هدف بررسی مشکلات و نحوه خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد علاوه بر بازدید از منازل مددجویان، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند نیز دیدار خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی، شرکت در جلسه ستاد توسعه خاوران، شورای زکات همچنین رزمایش توزیع 8 هزار بسته تحصیلی را از برنامه های این سفر بیان کرد و گفت: رییس کمیته امداد در سفر به استان خراسان جنوبی، از روند احداث واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد بازدید و مرکز نیکوکاری اهل سنت روستای بجد را افتتاح می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد کشور، فردا به خراسان جنوبی سفر می کند

رییس کمیته امداد کشور، فردا به خراسان جنوبی سفر می کند