مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-28اقتصادي

تنها یک درصد گردش مالی 10 هزار میلیارد تومانی مس سونگون در آذربایجان است


به گزارش  خبرگزاری فارس از اهر، نادر ارسلانی امروز در بازدید از معدن مس انجرد این مجموعه عظیم تولیدی و صنعتی یکی از ظرفیت های عظیم معدنی استان و منطقه کنسانتره از استان و حتی از کشور خارج می شود که اگر تدبیر لازم برای ایجاد صنایع جنبی صورت گیرد مطمئنا شاهد افزایش  اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری در این منطقه خواهیم بود.

  وی تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه های مرتبط و مدیران ارشد مجتمع های معدنی اعم از دولتی و خصوصی به امر مهم ایجاد صنایع تبدیلی و پایین دست مس ورود جدی کنند و با مواد اولیه به محصول گام های عملی در این زمینه بردارند.

ارسلانی با انتقاد از برخی کم لطفی ها در حق مردم آذربایجان یادآور شد: از گردش مالی 10 هزار میلیارد تومانی مس سونگون، تنها یک هزار میلیارد تومان در آذربایجان شرقی در این استان انجام می شود و مابقی مربوط به خارج از استان است.

وی از آمادگی معاونت علمی سپاه عاشورا برای تامین نیازمندی های این معدن و ارائه ایده های مرتبط توسط نخبگان بسیجی فعال در حوزه معدن خبر داد.

این مقام مسوول بیان داشت: نخبگان بسیجی به راحتی می توانند مشکلات در حوزه های مختلف را به درستی شناسایی کرده و راهکارهای مربوط به اجرای عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک درصد گردش مالی 10 هزار میلیارد تومانی مس سونگون در آذربایجان است

تنها یک درصد گردش مالی 10 هزار میلیارد تومانی مس سونگون در آذربایجان است