مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-28ورزشي

اعتراض هواداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم


جمعی از هواداران تیم فوتبال استقلال ملاثانی از تیم های خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول نسبت به دست اندازی به مالکیت این تیم اعتراض کردند.

- ، جمعی از هواداران استقلال ملاثانی پیش از ظهر امروز سه شنبه 6 مهرماه در اعتراض به حواشی پیش آمده برای این تیم از سوی دلالان و تلاش فردی غیربومی برای دست اندازی به مالکیت استقلال و سکوت مسئولان استان، با حضور در مقابل ساختمان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، خواهان پایان دادن به نقش مخرب دلالان پشت پرده و مشکلات پیش آمده از رهگذر برخورد دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی با عوامل سقوط فوتبال اهواز و ملاثانی شدند.

جوانان ملاثانی از استاندار ویژه خوزستان درخواست کردند؛ شخصاً وارد موضوع شده و به نقش آفرینی مخرب غیربومی ها در فوتبال شهرستان باوی پایان دهند.

یکی از هواداران استقلال ملاثانی در این می گوید: این تیم تنها دلخوشی و اسباب تفریح و پر کردن اوقات فراغت منطقه محروم ملاثانی و زمینه ساز رشد استعدادهای ورزشی شهرستان است که امروز فردی غیربومی قصد تصاحب تیم و سقوط آن را دارد.

متأسفانه فردی که مدعی مالکیت شده در طول یک سال اخیر و به رغم شگفت آفرینی بازیکنان و کادر فنی استقلال ملاثانی در لیگ اول کشور، مشغول حاشیه آفرینی و مشکل تراشی برای تیم بود و اکنون دایه دلسوزتر از مادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض هواداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم

اعتراض هواداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم