مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-28اقتصادي

لزوم ترویج تفکر توسعه ای در خراسان جنوبی/مظلومیت محصولات استراتژیک


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تفکر توسعه ای در استان ترویج نشده است، گفت: زرشک، زعفران و عناب استان واقعاً مظلوم واقع شده و کشاورز ما از این پتانسیل بهره کافی نمی برد.

- ، حمید ملانوری، صبح سه شنبه در گردهمایی شوراهای اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: شکرانه نعمت انتخاب شدن برای شورای شهر و روستا خدمتگزاری به مردم و نهایت تلاش برای بهبود شرایط آنان است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هر چند باید گلایه ها و کمبودها را مطرح کنیم ولی نباید از خدمات نظام جمهوری اسلامی در ادوار گذشته به نقاط مختلف شهری و روستایی داشته است را نادیده بگیریم.

ملانوری ادامه داد: ما در مناطق شهری پوشش صد درصدی شبکه گاز و در روستاها نیز پوشش 96 درصدی این نعمت ارزشمند را در خراسان جنوبی داریم.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری به 430 روستای خراسان جنوبی آب رسانی سیار صورت می گرفت، افزود: در همین چند ماه ابتدایی سال 30 شبکه آب رسانی روستایی را افتتاح کردیم و اعتبارات در این زمینه به سرعت جذب شد.

شوراها چکیده خرد هر منطقه است استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی درخواست های شوراهای شهر را پیگیری خواهم کرد، بیان کرد: ما اعتقاد داریم شوراهای اسلامی چکیده خرد هر منطقه ای هستند و از این منظر برای شوراها یک پارلمان محلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج تفکر توسعه ای در خراسان جنوبی/مظلومیت محصولات استراتژیک

لزوم ترویج تفکر توسعه ای در خراسان جنوبی/مظلومیت محصولات استراتژیک