مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-28ورزشي

روزبه حصاری و تجربه «بچه مهندس» بودن


روزبه حصاری، بازیگر «افرا» همکاری با بهرنگ توفیقی را لذت بخش دانست و گفت: بعد از «بچه مهندس» سعی کردم با سعه صدر و تامل بیشتری وارد کار شوم و از حرفه ای بودن تیم سازنده مطمئن شوم و سپس پیشنهادی را قبول کنم.

- روزبه حصاری، بازیگر افرا همکاری با بهرنگ توفیقی را لذت بخش دانست و گفت: بعد از بچه مهندس سعی کردم با سعه صدر و تامل بیشتری وارد کار شوم و از حرفه ای بودن تیم سازنده مطمئن شوم و سپس پیشنهادی را قبول کنم.

بازیگر نقش مسعود در سریال افرا در گفت وگو با ایسنا درباره نقشش (محیط بان) در سریال در حال پخش بهرنگ توفیقی، توضیح داد: مسعود قصه، نماینده تمام افرادی است که مسئولیت پذیر ایستاده اند تا وظایفشان را انجام بدهند و به نوعی از این مسئولیت پذیری سرخورده شده اند.

به هرحال ما در مملکتی زندگی می کنیم که مشاغل و افراد با قومیت ها و تخصص های مختلف، امور کشور را پیش می برند و طبیعی است که وقتی یک شخص مسئولیت پذیر در انجام وظایفش کوتاهی نمی کند و تمام و کمال مسئولیتش را انجام می دهد، ممکن است به واسطه پذیرفته نشدن توسط افرادی که غیرمسئولانه لباس مسئولیت بر تن کرده اند، دچار ناراحتی، غم، اندوه و نوعی سرخوردگی شوند.

این حجم از تلخی مسعود به کجا برمی گردد؟ حصاری خاطرنشان کرد: من ناراحتی و غم مسعود در سریال افرا را به گله ای تعبیر می کنم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزبه حصاری و تجربه «بچه مهندس» بودن

روزبه حصاری و تجربه «بچه مهندس» بودن