مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-28بين الملل

تحلیلگر صهیونیست: حماس در کرانه باختری به دنبال اسارت نظامیان اسراییلی بود


یک تحلیلگر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که شبکه شناسایی شده حماس در کرانه باختری در کنار برنامه های مختلف علیه تل آویو به دنبال به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  یوآف لیمور کارشناس نظامی رژیم صهیونستی در یادداشتی در روزنامه اسراییل هیوم در تحلیل افزایش تنش ها در کرانه باختری میان فلسطینی ها و صهیونیست ها، نوشت که موازی و به سرعت در پنج منطقه صورت گرفت تا هیچ یک از اعضای این شبکه متوجه نشود و فرصتی برای انجام عملیات پیش از دستگیری وجود نداشته باشد.

وی مدعی شد که طبیعی است که حماس به بازداشت و کشته شدن شماری از اعضایش در کرانه باختری طی چند روز اخیر واکنش نشان دهد، اما این امر موجب خواهد شد که اولا ارتباط مستقیم حماس با شبکه لو رفته در کرانه باختری افشا شود و اقدامات  اسراییل در غزه نیز تشدید گردد.

موفقیت حماس در به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست در کرانه باختری نیز به همین امر منتهی نخواهد شد بلکه موجب آغاز یک نبرد جدید با غزه خواهد شد.

در یورش صبح روز یکشنبه پیش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری که با درگیری های مسلحانه همراه شد، دستکم چهار فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر صهیونیست: حماس در کرانه باختری به دنبال اسارت نظامیان اسراییلی بود

تحلیلگر صهیونیست: حماس در کرانه باختری به دنبال اسارت نظامیان اسراییلی بود