مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-28سياسي

استقرار15 موکب در مرز مهران و 26 موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین


دبیر کمیته مشارکت های مردمی و اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: 15 موکب در مرز مهران و 26 موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی مستقر شده اند.

- دبیر کمیته مشارکت های مردمی و اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: 15 موکب در مرز مهران و 26 موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی مستقر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افضلی با بیان اینکه از 17 ماه صفر برای بازگشت زائران اربعین حسینی آمادگی داشتیم، گفت: در حال حاضر 15 موکب در مرز مهران مستقر شده اند و 60 موکب نیز پشتیبان آنها هستند.

وی با بیان اینکه در این فرایند آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره ، ستاد کل نیروهای مسلح، بانک ها و کسانی که دارای پروانه موکب داری بودند، پای کار آمده اند، افزود: در هنگام بازگشت زائران به کشور معمولاً موضوع اسکان را نداریم، اما با این حال چندین مکان را برای اسکان زائران در پایانه های مرزی پیش بینی کرده ایم.

افضلی همچنین با بیان اینکه در مرز شلمچه 26 موکب مستقر شده اند و 100 موکب نیز پشتیبان آنها هستند، تاکید کرد: برای استقبال از زائران در هنگام ورود به کشور آمادگی داریم و این خدمات در داخل پایانه های مرزی و شهرها به آنها ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار15 موکب در مرز مهران و 26 موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین

استقرار15 موکب در مرز مهران و 26 موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین