مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-28سياسي

تجربه حضور در دولت را به همکاران قضایی انتقال می دهم


رییس سابق سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تلاش می کنم تجربه ای که از حضور در دولت کسب کردم به همکاران قضایی ام انتقال بدهم چراکه این انتقال تجربه به تعامل بین قوا و اینکه خدمات شایسته تری انجام شود کمک می کند.

- رییس سابق سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تلاش می کنم تجربه ای که از حضور در دولت کسب کردم به همکاران قضایی ام انتقال بدهم چراکه این انتقال تجربه به تعامل بین قوا و اینکه خدمات شایسته تری انجام شود کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری رییس سابق سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم معارفه رییس جدید این سازمان با بیان اینکه انجام وظایف در شرایط فعلی جامعه نیازمند مجاهدت و ایثار بود تا آرامش برای مردم فراهم شود، گفت: در حال حاضر سازمان یک آرامش و ثباتی دارد و این جز لطف خدا و تلاش های همکاران من در سراسر کشور نیست و این باعث شده سازمان در کنار سایر دستگاه های حاکمیتی بتواند خدمت ارائه بدهد.

انصاری اظهار کرد: آنچه با همکارانم در مشی مدیریتی انجام دادیم، حق مردم و وظیفه و تکلیف سازمانی بوده واگر این هفته را که به نام هفته دفاع مقدس است سرلوحه قرار بدهیم، همه آنچه انجام دادیم یک تکلیف بوده و امیدوارم این اقدامات وظیفه ما در قبال مردم را ادا کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه حضور در دولت را به همکاران قضایی انتقال می دهم

تجربه حضور در دولت را به همکاران قضایی انتقال می دهم