مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-28ورزشي

راهیان به لیگ 1400 نمی رسد


یکی دو هفته بیشتر تا شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باقی نمانده و بازهم به مانند سالهای گذشته جای خالی یک تیم از کرمانشاه را در این رقابت ها می بینیم.

- ایسنا/کرمانشاه یکی دو هفته بیشتر تا شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باقی نمانده و بازهم به مانند سالهای گذشته جای خالی یک تیم از کرمانشاه را در این رقابت ها می بینیم.

آخرین حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول مربوط به شش سال پیش است که تیم راهیان در این رقابت ها حضور داشت، اما تصمیم یک شبه مسئولین فدراسیون فوتبال برای کاهش تیم های حاضر در این لیگ باعث سقوط این تیم به لیگ دسته دوم شد.

اعتراض مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه به این تصمیم در این سالها در راهرو دادگاه ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام زمستان سال گذشته توانست حکم دیوان عالی کشور را برای بازگشت تیمش به لیگ دسته اول بگیرد، اما از همان زمان تاکنون با سنگ اندازی های فدراسیون فوتبال مواجه شد که مانع از بازگشت این تیم به رقابت های لیگی می شدند.

هرچند طی این سالها مسئولین استانی بارها تلاش کردند تا امتیاز یک تیم دسته اولی را به کرمانشاه بیاورند، اما موفق نشدند و راهیان تنها امید جوانان فوتبال دوست این استان بود که آن هم امکانپذیر نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان به لیگ 1400 نمی رسد

راهیان به لیگ 1400 نمی رسد