مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-28اقتصادي

از دوچرخه 80 میلیونی تا موتورسیکلت 150 میلیونی


رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت در اصفهان با اشاره به کاهش 50 درصدی تقاضای مردم برای خرید دوچرخه، گفت: درحال حاضر پایین ترین قیمت دوچرخه در بازار بین 4 تا 5 میلیون تومان و بالاترین آن حدود 80 میلیون تومان است، - رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت در اصفهان عنوان کرد؛ از دوچرخه 80 میلیونی تا موتورسیکلت 150 میلیونی ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت در اصفهان با اشاره به کاهش 50 درصدی تقاضای مردم برای خرید دوچرخه، گفت: درحال حاضر پایین ترین قیمت دوچرخه در بازار بین 4 تا 5 میلیون تومان و بالاترین آن حدود 80 میلیون تومان است، همچنین بالاترین قیمت موتورسیکلت در بازار هم رده یک خودرو دست دوم پراید و بالای 150 میلیون تومان است.

مهدی غفرانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه افزایش قیمت دوچرخه و موتورسیکلت موجب کاهش تقاضای مردم برای خرید شده است، اظهار کرد: امروز قیمت دوچرخه و موتورسیکلت نیز همانند خودرو رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه حدود 99 درصد دوچرخه های موجود در بازار وارداتی هستند، گفت: البته برخی دوچرخه های کوچک آن هم با کیفیت پایین، در داخل تولید می شوند.

رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت در اصفهان گفت: به طور قطع نوسانات نرخ ارز بر قیمت دوچرخه های موجود در بازار اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دوچرخه 80 میلیونی تا موتورسیکلت 150 میلیونی

از دوچرخه 80 میلیونی تا موتورسیکلت 150 میلیونی