مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-28سياسي

فراخوان دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در قم


دبیر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان قم از برگزاری مجازی مرحله استانی این مسابقات در آبان ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به جهت حفظ سلامت دانشجویان عزیز تمهیدات لازم جهت برگزاری این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری انجام شده است و این مسابقات برای پنجمین سال پیاپی در استان قم و در سطح دانشگاه های استان اجرا می شود، افزود: فراخوان ثبت نام این دوره از مسابقات، 6 مهرماه آغاز و تا پایان مهرماه نیز ادامه خواهد داشت و دانشجویان علاقه مند در دانشگاه های استان قم می توانند با مراجعه به صفحه مسابقات ملی مناظرات دانشجویان در سایت جهاد دانشگاهی واحد استان قم نسبت به تکمیل فرم نام نویسی اقدام نمایند.

دبیر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان قم در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد: بر اساس آیین نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه حداقل شامل 2 و حداکثر 4 دانشجو می باشد.

وی ادامه داد: هر گروه یک سرگروه خواهد داشت که باید از بین اعضای تیم مشخص گردد، همچنین یکی از اساتید دانشگاه نیز به عنوان استاد، مسئولیت راهنمایی و مشاوره تیم را بر عهده خواهد داشت.

زارعی گفت: پس از ثبت نام گروه های دانشجویی برای شرکت در مسابقات، کلاس ها و کارگاه های توجیهی و توانمندسازی برگزار می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در قم

فراخوان دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در قم