مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-28سياسي

بانیان فرهنگی اجازه کتمان حقیقت عاشورا و دفاع مقدس را به دشمن ندهند


تطبیق صحنه های دفاع مقدس وعاشورا یکی از کارهایی است که امروز بانیان فرهنگی وظیفه دارند این مهم را به سرانجام برسانند و اجازه کتمان حقیقت را به دشمنان ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، بمناسبت هفته دفاع مقدس ومقارن باروز دزفول، در محل پایگاه مقاومت بسیج مسلم بن عوسجه برگزار شد.

در این برنامه پیکر پاک یک شهید گمنام از شهدای هشت دفاع مقدس حضور داشت.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در ابتدای سخنان خود ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بادرودو سلام برشهدا وامام شهدا اظهار کرد: شهدا و رزمندگان ما در دفاع مقدس همانند یاران حسین بن علی(ع) مطیع محض و گوش به فرمان امام خود بوده و این رمز موفقیت ما در برابر عراق بود، عراقی که حمایت اکثریت کشورهای جهان راداشت اما سرانجام مغلوب شجاعت و ایمان دلاورمردان ایرانی شد.

وی افزود: امروز روز مبارزه درعرصه نرم و مبارزه با دشمن در مسئله مهم فرهنگ هست و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نباید اجازه داد که دشمن حقیقت را وارونه کرده و آنگونه که میخواهد تعریف کند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: تطبیق صحنه های دفاع مقدس و عاشورا یکی از کارهایی است که امروز بانیان فرهنگی وظیفه دارند این مهم را به سرانجام برسانند و اجازه سو استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانیان فرهنگی اجازه کتمان حقیقت عاشورا و دفاع مقدس را به دشمن ندهند

بانیان فرهنگی اجازه کتمان حقیقت عاشورا و دفاع مقدس را به دشمن ندهند