مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-28پزشكي

خیز فایزر برای ساخت قرص ضد کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیکال اکسپرس، شرکت فایزر روز دوشنبه اعلام کرد که آزمایش بالینی مرحله دوم قرص ضد کرونای خود را برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در افرادی که در معرض عفونت هستند، - شرکت فایزر از آغاز مرحله بالینی تولید قرص ضد کرونای خود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیکال اکسپرس، شرکت فایزر روز دوشنبه اعلام کرد که آزمایش بالینی مرحله دوم قرص ضد کرونای خود را برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در افرادی که در معرض عفونت هستند، آغاز کرده است.

چندین شرکت در حال کار بر روی دارو های ضد ویروسی خوراکی هستند که با استفاده از داروی تامیفلو در برابر آنفلوانزا و جلوگیری از پیشرفت این بیماری به شدت تقلید می شود.

میکاییل دولستن، مدیر ارشد علمی این شرکت می گوید: ما معتقدیم که مقابله با ویروس نیازمند درمان های موثر برای افرادی است که به این ویروس مبتلا شده اند یا در معرض آن قرار گرفته اند و مکمل تاثیر واکسن هاست.

فایزر توسعه داروی خود را با نام PF-07321332 در مارس 2020 آغاز کرد و آن را در ترکیب با ریتوناویر، داروی ضد ویروس HIV، آزمایش می کند.

در کارآزمایی بالینی 2660 فرد بزرگسال شرکت خواهند کرد که در اولین علائم عفونت کووید شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز فایزر برای ساخت قرص ضد کرونا

خیز فایزر برای ساخت قرص ضد کرونا