مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-28پزشكي

30 درصد جامعه نیازمند خدمات توانبخشی هستند


رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با اعلام این آمار که 30 درصد جامعه نیازمند خدمات توانبخشی هستند، بر ضرورت توجه به سلامت سالمندان تاکید کرد.

- ، تفاهم نامه همکاری مشترک در خصوص فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری، میان دانشگاه شهید بهشتی (از جمله دانشگاه های وزارت علوم)، و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی (زیرمجموعه وزارت بهداشت)، با حضور روسا و جمعی از مدیران دو دانشگاه، در محل دانشگاه شهید بهشتی منعقد شد.

حمیدرضا خانکه رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با اشاره به اینکه این دانشگاه مسئولیت و ماموریت همگرایی با دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم را در دو محور توانبخشی و سلامت اجتماعی به عهده دارد و تفاهمنامه با دانشگاه تربیت مدرس نیز از جمله این همکاری هاست، رسالت و حیطه فعالیت این دانشگاه را متفاوت از دانشگاه های علوم پزشکی ذکر کرد.

وی با ارائه آماری از جمعیت مخاطبان و نیازمندان به خدمات توانبخشی و تجهیزات کمک توانبخشی، گفت: بررسی ها نشان می دهند که 75 درصد عوامل تامین کننده سلامت را باید در خارج از سیستم نظام سلامت جستجو کرد.

خانکه افزود: 30 درصد جامعه نیاز به خدمات توانبخشی دارند، 10 درصد جامعه را معلولان تشکیل داده و حدود 10 درصد نیز به سالمندان اختصاص دارد که تا 20 سال آینده به 25 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد جامعه نیازمند خدمات توانبخشی هستند

30 درصد جامعه نیازمند خدمات توانبخشی هستند