مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-28ورزشي

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نیازمند چند بازیکن لیگ برتری است


سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: نتیجه بازی های دوستان اهمیتی ندارد اما برای موفقیت در لیگ برتر باید چند بازیکن با کیفیت و خوب دیگر جذب کنیم.

- در مورد اردوی آماده سازی این تیم در تهران، افزود: از روز یکشنبه گذشته اردوی آماده سازی 10 روزه خود را در تهران برپا کردیم و مقابل تیم های هوادار، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان نیز بازی های دوستانه دیگری را برگزار خواهیم کرد و خداراشکر شرایط اردوی ما خوب و مناسب است.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم بیان کرد: شهرام گودرزی و سیروان قربانی را بعنوان سهمیه آزاد و 5 بازیکن دیگر را بعنوان بازیکنان سرباز جذب کردیم و با توجه به اینکه ما همچنان 4 یا 5 سهمیه لیگ برتری خالی داریم، قطعاً برای کسب نتایج مطلوب در لیگ برتر می بایست چند بازیکن خوب و باکیفیت لیگ برتری دیگر نیز به تیم اضافه شوند.

سرمربی زردپوشان در مورد مشکلات مالی تیم فجر سپاسی افزود: هزینه جذب بازیکن لیگ برتری بسیار بالاست و بدنبال آن هستیم تا چند بازیکن دیگر را بعنوان سرباز به تیم جذب کنیم در غیر این صورت برای تقویت تیم نیازمند حمایت مالی هستیم اما متأسفانه هنوز هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولین استان انجام نشده و دریغ از حتی یک جشن صعود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نیازمند چند بازیکن لیگ برتری است

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نیازمند چند بازیکن لیگ برتری است