مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-28اقتصادي

262 مددجوی استان سمنان از طریق دفاتر کاریابی مشغول به کار شدند


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه خودکفایی مددجویان از طریق اشتغال در دستور کار است، گفت: 262 مددجو استان از دفاتر کاریابی مشغول به کار شدند.

- ، علیرضا خدابنده صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه توانمند شدن مددجویان از طریق ایجاد اشتغال من جمله برنامه هایی که در کمیته امداد به طور جد پیگیری می شود، ابراز داشت: یاددادن ماهیگیری به جای دادن ماهی به ایجاد استقلال مالی مددجویان و بهره مندی بیشتر خانواده های تحت پوشش از شرایط بهتر اقتصادی کمک می کند لذا طرح های اشتغال زایی این نهاد به طور جد پیگیری می شوند.

وی بابیان اینکه مهارت آموزی، کارآفرینی و حرفه آموزی از طریق نهادها و سازمان هایی نظیر فنی و حرفه ای پیگیری می شوند، افزود: بر اساس همین سر فصل ها طی شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و 811 آموزش مهارتی در قالب آموزش های مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی به مددجویان ارائه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طی بازه مذکور این نهاد 23 میلیارد 824 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان پرداخت کرده است، ابراز داشت: این مشاغل در زمینه خدماتی، دام پروری، صنایع دستی، کشاورزی، فعالیت های صنعتی و معدنی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

262 مددجوی استان سمنان از طریق دفاتر کاریابی مشغول به کار شدند

262 مددجوی استان سمنان از طریق دفاتر کاریابی مشغول به کار شدند