مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-28سياسي

پیکر علامه «حسن زاده آملی» در روستای ایرا به خاک سپرده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیکر مطهر علامه حسن زاده آملی صبح امروز سه شنبه 6 مهر ماه در روستای ایرا زادگاه این عالم ربانی به خاک سپرده شد.

- پیکر علامه حسن زاده آملی در روستای ایرا به خاک سپرده شد پیکر آیت الله حسن زاده آملی صبح امروز سه شنبه 6 مهر ماه در روستای ایرا زادگاه این عالم ربانی به خاک سپرده شد.

او روز سوم مهر ماه 1400 با بروز عارضه ریوی در بیمارستان امام رضا (ع) آمل بستری و در ساعت 22 همان شب دارفانی را وداع گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پیکر مطهر علامه حسن زاده آملی صبح امروز سه شنبه 6 مهر ماه در روستای ایرا زادگاه این عالم ربانی به خاک سپرده شد.

مردم شهرستان آمل روز گذشته با حضوری باشکوه از میدان 17 شهریور تا میدان قائم (عج) ایشان را تشییع و با پیکر مطهرشان وداع کردند.

پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر مطهر این عالم وارسته بوسیله بالگرد به روستای ایرا منتقل شد و مردمی که خود را به این منطقه رسانده بودند نیز با پیکر ایشان وداع کردند.

دکتر آشوری نماینده بیت علامه حسن زاده از ایجاد تمهیدات لازم از سوی خانواده این مجتهد جهان اسلام برای مراسم تدفین پیکر مطهر این عالم ربانی خبر دادند.

علامه حسن زاده آملی روز سوم مهر ماه 1400 با بروز عارضه ریوی در بیمارستان امام رضا (ع) آمل بستری و در ساعت 22 همان شب دارفانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر علامه «حسن زاده آملی» در روستای ایرا به خاک سپرده شد

پیکر علامه «حسن زاده آملی» در روستای ایرا به خاک سپرده شد