مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-28اقتصادي

راهنمای استفاده از تلویزیون جی پلاس


این روزها محصولات جی پلاس که زیر نظر شرکت خوش نام گلدیران تولید می شوند، از محبوبیت بسیار بالایی در بین مشتریان برخوردار هستند.

- بنابراین ما نیز تصمیم گرفتیم تا در این مقاله راهنمای استفاده از تلویزیون جی پلاس را توضیح داده و به پرتکرارترین سوالات شما درباره راه اندازی و تنظیمات این محصول پاسخ دهیم؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

  نحوه راه اندازی تلویزیون جی پلاس بعد از آن که مراحل نصب و جابه جایی تلویزیون خود را انجام دادید، نوبت به راه اندازی آن می رسد.

خوشبختانه راه اندازی در این محصولات به سادگی انجام می گیرد و هرکسی می تواند به صورت خودکار؛ کانال یابی به صورت دستی؛ برای کانال یابی به صورت خودکار کافی ست طبق گام های زیر پیش بروید: 1) وارد قسمت Setting یا تنظیمات تلویزیون خود شوید؛ 2) از قسمت تنظیمات اصلی، تنظیمات کانال را انتخاب کنید؛ 3) در بخش بعد نوع آنتن هوایی را مشخص کنید؛ 4) حال کافی ست اسکن خودکار را انتخاب کنید؛ اگر می خواهید به صورت دستی فرآیند کانال یابی را انجام دهید، کافی ست طبق گام های زیر پیش بروید: 1) وارد قسمت Setting یا تنظیمات تلویزیون خود شوید؛ 2) از قسمت تنظیمات اصلی، تنظیمات کانال را انتخاب کنید؛ 3) در بخش بعد نوع آنتن هوایی را مشخص کنید؛ 4) گزینه اسکن دستی دیجیتال را انتخاب کنید؛ 5) حال باید کد کانال مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای استفاده از تلویزیون جی پلاس

راهنمای استفاده از تلویزیون جی پلاس