مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-28اقتصادي

جذاب ترین صندوق برای سرمایه گذاران حقوقی کدام است؟


تضمین حداقل بازدهی بانکی توسط صندوق افران/ بازدهی 6/10 درصدی در بازه 6 ماهه منفی بازار - مدیر پرتفو صندوق با  42میلیارد تومان صورت گرفت و در آبان1399، 72میلیارد تومان دارایی صندوق بودیم.

هدف 1800میلیاردی افران تا پایان سال بهادر برهان، مدیر پورتفو صندوق افران در ادامه افزود: با توجه به مزیت ها و سابقه عملکرد افران، سعی ما این بود که صندوق را بیشتر به فعالان بازار بشناسانیم که در نتیجه آن دارایی تحت مدیریت افران به بالای 1000میلیارد ریال رسید.

تمامی این موفقیت ناشی از تمرکز استراتژی صندوق درآمد ثابت افرا بر انتظارات سرمایه گذاران خود بود.

رکورد پیشین دارایی تحت مدیریت  افران 940میلیارد تومان بوده است که امروز با رد کردن عدد 1000 میلیارد هدف بعدی صندوق تا پایان سال 1800میلیارد تومان تعیین شده است.

مدیر پرتفو افران در مورد علت اعتماد سرمایه گذاران به این صندوق گفت: سرمایه گذاران از یک صندوق درآمد ثابت، انتظار بازدهی بالا با ریسک حداقلی دارند.

با وجود روزهای پر تنش و منفی بازار، افران همچنان 6/21 درصد بازدهی برای سرمایه گذاران خود ایجاد کرده است و این در شرایطی است که سود بانکی کماکان 18درصد است.

  کف بازدهی بانکی را تضمین می کنیم مدیر پرتفو افران با اشاره به اینکه ما یک بازدهی کف 20درصد بانکی را تضمین می کنیم تصریح کرد: سرمایه گذاران دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذاب ترین صندوق برای سرمایه گذاران حقوقی کدام است؟

جذاب ترین صندوق برای سرمایه گذاران حقوقی کدام است؟