مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-28ورزشي

اسکوچیچ: فشار زیادی را به عنوان جانشین کی روش و ویلموتس تحمل کردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی ایران، در خصوص شروع کارش در تیم ملی و همچنین شرایط صعود به جام جهانی صحبت کرد.

- سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: اعتراف می کنم در ابتدای کار و بعد از حضور مربیانی، چون کی روش و ویلموتس فشار زیادی را تحمل کردم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی ایران، در خصوص شروع کارش در تیم ملی و همچنین شرایط صعود به جام جهانی صحبت کرد.

شبکه الجزیره اسپورت در گزارشی به وضعیت تیم ملی ایران تحت هدایت دراگان اسکوچیچ پرداخت و گفتگویی مفصل را با این سرمربی ترتیب داد.

این شبکه با اشاره به این موضوع که تیم ملی فوتبال ایران بارها قهرمان آسیا شده و یکی از قدرت های فوتبال آسیا محسوب می شود در گزارش خود اشاره کرد که مربیان بزرگی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را به عهده گرفته اند.

این رسانه با اشاره به این موضوع که دراگان اسکوچیچ مربی ای است که با نتایجی که کسب کرده آماری فوق العاده را از خود به جا گذاشته عنوان کرد که این مربی تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی قطر هدایت می کند.

متن گفتگوی (امیر دلیچ گزارشگر کروات شبکه الجزیره) که هفته گذشته به صورت ویدیویی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد مسائل مختلف انجام شده را در زیر می خوانید: به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوچیچ: فشار زیادی را به عنوان جانشین کی روش و ویلموتس تحمل کردم

اسکوچیچ: فشار زیادی را به عنوان جانشین کی روش و ویلموتس تحمل کردم