مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-28بين الملل

عباس: اقدام حزب کارگر انگلیس نشان داد جهان دیگر اشغالگری را نمی پذیرد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از تصمیم حزب اپوزیسیون کارگر انگلیس مبنی بر اینکه در صورت تشکیل دولت، رژیم صهیونیستی را تحریم و خواستار به رسمیت شناختن فوری کشور فلسطین می شود، - رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از تصمیم حزب اپوزیسیون کارگر انگلیس مبنی بر اینکه در صورت تشکیل دولت، رژیم صهیونیستی را تحریم و خواستار به رسمیت شناختن فوری کشور فلسطین می شود، استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت، این تصمیم پیامی به دولت رژیم صهیونیستی است که جهان دیگر تداوم این اشغالگری را نمی پذیرد و در حال برداشتن گامهایی برای محاصره این اشغالگر، عزل و مجازات اوست.

وی افزود، چنین تصمیماتی پیامی امیدبخش به ملت فلسطین و حمایت از حقوق این ملت نیز بوده و تاکیدی بر این امر است که این اشغالگری هرچقدر هم طولانی شده باشد پایانش نزدیک شده است.

اعضای حزب کارگر انگلیس در کنفرانس سالانه خود با اکثریت قاطع به تصمیم محکومیت نکبت مستمر در فلسطین، حمله نظامی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، اخراج اهالی محله الشیخ جراح و جنگ این رژیم علیه نوار غزه رای دادند.

آنها از تحقیق دادگاه لاهه درمورد جنایت های رژیم صهیونیستی نیز استقبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: اقدام حزب کارگر انگلیس نشان داد جهان دیگر اشغالگری را نمی پذیرد

عباس: اقدام حزب کارگر انگلیس نشان داد جهان دیگر اشغالگری را نمی پذیرد