مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-28اقتصادي

شرایط نابسامان ذرت در بازار نهاده های دامی/ قیمت ذرت به 6500 تومان رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر نبی پور، رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران ضمن اشاره به کاهش چشمگیر ذرت در کشور گفت: - نبی پور ضمن اشاره به کاهش چشمگیر ذرت در کشور گفت: هنوز ذرت به دست مرغ دار نرسیده و قیمت آن به 6500 تومان رسیده است و در وضعیت نابسامانی به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر نبی پور، رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران ضمن اشاره به کاهش چشمگیر ذرت در کشور گفت: در شهریور ماه حدود 40 درصد سهمیه ذرت را دادند که هنوز دست مرغ دار نرسیده در حالی که 65 درصد جیره ذرت است به همین دلیل به قیمت 6500 تومان رسیده است.

نبی پور ضمن اشاره به قول دولت برای استفاده از ذخایر استراتژیک افزود: شرکت پشتیبانی امور دام ذرت دارد، اما متاسفانه شرکت های واردکننده به دلیل مشکلات ارزی، ذرت ندارند و وضعیت بسیار اسفبار است.

رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران ذرت را مسئله ی حاد این روز ها دانست و در مورد ذبح مرغ های تخمگذار به دلیل نبود نهاده خاطرنشان کرد: با پایین آمدن قیمت هیچ حمایتی از مرغدار نشد و مرغ خود را به کشتارگاه فرستادند.

نبی پور در رادیو گفتگو در مورد عدم مجوز وارد کردن نهاده ها با ارز نیمایی اظهار کرد: بار ها و بار ها پیشنهاد داده شده و این کار وظیفه دولت است؛ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط نابسامان ذرت در بازار نهاده های دامی/ قیمت ذرت به 6500 تومان رسید

شرایط نابسامان ذرت در بازار نهاده های دامی/ قیمت ذرت به 6500 تومان رسید