مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-28سياسي

طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی از تهیه و تدوین طرح طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان خبر داد.

- نماینده مهاباد در مجلس از تهیه و تدوین طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان مجلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی از تهیه و تدوین طرح طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان خبر داد.

نماینده مهاباد در مجلس با بیان اینکه این طرح به امضای 58 تن از نمایندگان رسیده است،گفت: طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان اخیر در جلسه علنی از سوی هیئت رییسه اعلام وصول و جهت بررسی به کمیسیون تخصصی ارجاع شده است.

مقدمه (دلایل توجیهی)قانون در مورد نحوه بکارگیری نیروهای ذیل مسکوت مانده است.

با توجه به همکاری،کسب تجربه و مهارت کافی این گروه ها در مدارس مناطق محروم و صعب العبور کشور که با تعلق کمترین مزایا و عدم امنیت شغلی همراه بوده است و همچنین در جهت رفع کمبود نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش، استخدام گروه های زیر در راستای بسط عدالت می باشد.

معرفی نیروهای مشمول طرح:معلمین حق التدریس: به افرادی اطلاق می شود که در بازه زمانی سال 91 تا قبل از مهر ماه 99 با داشتن کد پرسنلی در مدارس دولتی به عنوان نیروی حق التدریس آزاد همکاری داشته و حقوق و مزایای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان + جزییات

طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان + جزییات