مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-28اقتصادي

خوراکی ها و ابزارهایی که بچه ها را نابغه می کند/فعالیت با بچه ها در خانه


خیلی از خانواده ها برای باهوش شدن بچه هایشان به دنبال راهکارهای عجیب و غریب می گردند، مثل خرید اسباب بازی های گران قیمت، در حایکه با همین لوازم ساده منزل می توان بچه های نابغه تربیت کرد.

- لمس کند، باعث فعال شدن سیستم عصبی و سلول های مغزش می شود.

شما چقدر در منزل به بچه هایتان آزادی می دهید؟ آیا از آن دست افرادی هستید که وسایل گران قیمت در منزل تزیین کردید و اجازه دست زدن بچه ها به هیچ چیز را نمی دهید یا اینکه با لوازم ساده خانه و وسایل مختلف بچه ها را آزاد می گذارید تا بازی کرده و تجربه کسب کنند؟ اما با چه لوازم و وسایلی می توان بچه باهوش از سنین دو ـ سه سالگی تا شش سال تربیت کرد: 1- تخم مرغ یک تخم مرغ به فرزندتان بدهید و از او بخواهید که از آن مراقبت کند، احتمالا در بارهای اول آن را خواهد شکست اما دفعات بعد دقت بیشتری می کند.

  تجربه محافظت از یک شیء شکننده برای رشد ابعاد مختلف هوش فرزند را تقویت می کند.

    2-لیوان شیشه ای یک لیوان شیشه ای به کودک بدهید و از او بخواهید از داخل لیوان اطراف را ببیند، اینطور تفاوت اشیای شفاف و غیر شفاف را از هم تشخیص می دهد و می تواند آن را توضیح دهد.

حتی می توانید با چند تکه چوب یا قاشق روی چند لیوان مختلف بزنید تا صداهای متفاوتی ایجاد کند نیازی نیست برای این کار اسباب باز یهای مختلف را برای بچه بخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوراکی ها و ابزارهایی که بچه ها را نابغه می کند/فعالیت با بچه ها در خانه

خوراکی ها و ابزارهایی که بچه ها را نابغه می کند/فعالیت با بچه ها در خانه