مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-28اقتصادي

اجرای طرح واردات خودرو سبب کاهش قیمت خودروهای داخلی می شود


یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تصویب طرح واردات خودروهای خارجی قصد دارد قیمت خودروهای داخلی را بشکند تا مردم برای خرید خودرو دچار مشکل نشوند.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تصویب طرح واردات خودروهای خارجی قصد دارد قیمت خودروهای داخلی را بشکند تا مردم برای خرید خودرو دچار مشکل نشوند.

حسین محمد صالحی در گفت وگو با ایسنا درباره طرح مجلس برای واردات خودروهای خارجی که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است، اظهار کرد: شورای نگهبان روی مسائل ارزی و مالی این طرح که از چه منبعی قرار است این اعتبارات تأمین شود ایراد گرفت که در نتیجه طرح به مجلس بازخواهد گشت و مجلس در اولین جلسه طرح واردات خودرو را اصلاح می کند و مجدداً به شورای نگهبان باز می گرداند.

وی افزود: همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام به طور کلی از طرح واردات خودرو ایراد گرفته و استدلال می کند که اگر این طرح اجرا شود روی تولیدات داخلی خودرو تأثیر منفی می گذارد و با اقتصاد مقاومتی در تعارض است که مجلس باید این ایرادات را نیز برطرف کند.

نماینده مردم چادگان، فریدن، فریدونشهر و بویین میاندشت در مجلس، گفت: هم اکنون خودروسازان کشور به دلایل واهی بسیاری از خودروهای خود را دپو کرده اند و وارد بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح واردات خودرو سبب کاهش قیمت خودروهای داخلی می شود

اجرای طرح واردات خودرو سبب کاهش قیمت خودروهای داخلی می شود