مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-28سياسي

ممنوعیت ورود کامیون به شهر ساوه اجرایی می شود


براساس مصوبه شورای ترافیک از ششم مهر ماه ممنوعیت ورود کامیون به داخل شهر ساوه اجرایی می شود و کامیون ها و ماشین های سنگین باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، علی میرزایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات لازم برای اجرای این طرح انجام شده است و پلیس با استقرار در محل و همچنین توسط دوربین های پایش تصویری متخلفین احتمالی را اعمال قانون می کند.

وی تصریح کرد: 24 تیرماه ماه سال جاری بود که در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار مرکزی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ساوه، نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور، کنارگذر شمال به غرب شهر ساوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار ساوه بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ملی، تردد کامیون و وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر ساوه از سمت محور قدیم ساوه به تهران ممنوع و عملاً میادین و مبادی ورودی این شهر از زیر پای کامیون ها خارج می شوند.

وی افزود: برخورداری ساوه از کنارگذر یکی از خواسته های دیرینه مردم این شهرستان بود که پس از 13 سال تأخیر و وقفه در تخصیص اعتبارات ملی، به سرانجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود کامیون به شهر ساوه اجرایی می شود

ممنوعیت ورود کامیون به شهر ساوه اجرایی می شود