مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-28پزشكي

اخذ بیش از 167 هزار تست کرونا از مسافران ورودی به کشور


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت نزدیک به 648 هزار نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.

- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت نزدیک به 648 هزار نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.

مهدی ولیپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه اجرای طرح کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور در مبادی مرزی که با همکاری وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر در حال انجام است، گفت: این طرح از روز 20 اسفندماه 99 آغاز شده و تا صبح امروز ششم مهرماه، 647 هزار و 338نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا کنترل و غربالگری شده اند.

وی با بیان اینکه طی این مدت 90 هزار و 826 مورد تست فوری از مسافران اخذ شده است، افزود: همچنین 77 هزار و 72مورد تست PCR هم از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده است که در مجموع بیش از 167 هزار تست را شامل می شود.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از ابتدای اجرای طرح تاکنون 212 نفر از مسافران ورودی به کشور نیز به دلیل داشتن علائم مشکوک به کرونا یا مثبت شدن تست ها به صورت موقت قرنطینه شده اند.

ولیپور درباره تهمیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین نیز گفت: جمیت هلال احمر در این خصوص آمادگی لازم را دارد و تهمیدات ویژه درباره این امر اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ بیش از 167 هزار تست کرونا از مسافران ورودی به کشور

اخذ بیش از 167 هزار تست کرونا از مسافران ورودی به کشور