مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-28سياسي

مانور بزرگ و بی نظیر سیاسی/ عملیاتی که منجر به آغاز پیروزی شد


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین مانور بزرگ سیاسی است، گفت: شکست حصر آبادان به فرمان امام انجام گرفت و اولین عملیات بزرگ و آغاز پیروزی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزرای فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: برخی از دوستان از اعضای شورا فرصت و سعادتی نصیب شان شد که در برنامه اربعین حضور یابند ان شاءالله سال های آینده نیز ما هم این توفیق را پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: راهپیمایی اربعین یک مانور سیاسی و بزرگ در دنیا است و بر این اساس خیلی ها علیه آن صحبت و مسائل مختلفی را بیان می کنند.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه راهپیمایی اربعین طلیعه ظهور امام زمان (عج) است گفت: امام زمان وقتی که ظهور کنند خودشان را به نام فرزند حسین معرفی می کنند لذا این نشان می دهد زیارت حسین و موضوع عاشورا مسأله مهمی بوده، است و خواهد بود و ان شاءاالله زیارت همه زوار مورد قبول درگاه حق قرار گیرد و ما هم درک این زیارت را داشته باشیم.

چمران با اشاره به اینکه امروز در صحن شورا از سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه دعوت شده است گفت: قرار است ایشان در مورد موضوع دفاع مقدس صحبت هایی داشته باشند لذا من چندان به این قضیه نمی پردازم ولی مردان بزرگی دفاع مقدس را اداره کردند و سبب شد امروز موقعیت خودمان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور بزرگ و بی نظیر سیاسی/ عملیاتی که منجر به آغاز پیروزی شد

مانور بزرگ و بی نظیر سیاسی/ عملیاتی که منجر به آغاز پیروزی شد