مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-28اقتصادي

آورده گردشگری سلامت 7 تا 10 برابر گردشگری زیارتی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: درآمد گردشگری سلامت 7 تا 10 هزار دلار است این در حالی است که آورده گردشگری زیارتی حدود 1000 دلار است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: درآمد گردشگری سلامت 7 تا 10 هزار دلار است این در حالی است که آورده گردشگری زیارتی حدود 1000 دلار است.

فریدون فعالی امروز ششم مهرماه در دومین روز از هفته گردشگری، شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی نقش لوتوس پارسیان که در سال گذشته مجوز تاسیس شعبه کرمان آن را اخذ کرده، افتتاح کرد.

وی در این مراسم گفت: استان کرمان نیازمند است که شرکت های قوی و معتبر در حوزه خدمات گردشگری را برای سرمایه گذاری جذب کند.

فعالی از وجود 137 دفتر خدمات گردشگری در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: قبل از شیوع کرونا تصمیم داشتیم که 15 دفتر خدماتی که در استان فعال نیستند را لغو لوح کنیم و 15 دفتر خدماتی قوی دیگر جایگزین آنها کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان ادامه داد: متاسفانه اپیدمی کرونا تاثیر منفی بر حوزه گردشگری گذاشت و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رونق این صنعت باشیم.

وی گردشگری سلامت را یک پتاسیل بسیار خوب دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت ها و موقعیت جغرافیایی استان، کرمان می تواند با برنامه ریزی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آورده گردشگری سلامت 7 تا 10 برابر گردشگری زیارتی است

آورده گردشگری سلامت 7 تا 10 برابر گردشگری زیارتی است