مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-28اقتصادي

کرونا هزینه سریال سازی را تا دو برابر بالا برد/ تغییر لوکیشن بسته


مدیر تولید «روزگار جوانی» با اشاره به تاثیر کرونا بر هزینه های سریال سازی بیان کرد که این هزینه ها حداقل یک و نیم برابر شدند و تا دو برابر و سه برابر افزایش داشتند.

- مدیر تولید روزگار جوانی با اشاره به تاثیر کرونا بر هزینه های سریال سازی بیان کرد که این هزینه ها حداقل یک و نیم برابر شدند و تا دو برابر و سه برابر افزایش داشتند.

محمدعلی عزیزی مدیرتولید سریال روزگار جوانی درباره این مجموعه که این روزها در مراحل پس از تولید قرار دارد به خبرنگار مهر بیان کرد: از بهمن ماه 99 تولید و تصویربرداری این سریال شروع شد و پیش بینی هم این بود که خردادماه امسال هم به پایان برسد، با این حال تصویربرداری سریال یکی دو بار به دلیل بر افزایش هزینه های پروژه ها عنوان کرد: برای برخی از پروژه ها هزینه تا دو برابر و سه برابر هم افزایش پیدا کرد و اگر گروهی هیچ مشکل و ابتلایی هم نداشته باشد حداقل تا یک و نیم برابر هزینه ها بالا می رود.

بخش اولیه این هزینه ها برای لوازم و تجهیزات بهداشتی است از تب سنج و الکل گرفته تا ماسک و موارد دیگر که پروژه خود ما را هم شامل می شد و تقریباً طی پروژه هم چند باری تست پی سی آر از عوامل گرفته شد.

وی درباره تغییر لوکیشن ها در قصه روزگار جوانی به دلیل کرونا توضیح داد: لوکیشن های زیادی داشتیم که به دلیل کرونا از فضای بسته به فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هزینه سریال سازی را تا دو برابر بالا برد/ تغییر لوکیشن بسته

کرونا هزینه سریال سازی را تا دو برابر بالا برد/ تغییر لوکیشن بسته