مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-28اقتصادي

1500 قمی مشمول بیمه بیکاری شدند


مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تعداد مشمولان بیمه بیکاری از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و500 نفر می باشد در حالی که سال گذشته این رقم، - آمار پایان سال بود.

محمد جواد ترک زاده آرانی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: تعداد مشمولان بیمه بیکاری از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و500 نفر می باشد در حالی که سال گذشته این رقم، آمار پایان سال بود.

وی با اشاره به اینکه بالارفتن آمار ابتلا به کرونا آمار مشمولان بیمه بیکاری و استعلاجی را افزایش داده است گفت: افراد با ابتلا به کرونا، در دوران نقاهت مشمول استعلاجی می شوند اما مقدار پرداختی آن همانند بیمه بیکاری 80 درصد حقوق بوده و پرداخت آن حداکثر یک ماه زمان می برد.

ترک زاده آرانی در رابطه با وظیفه واحد کار و امور اجتماعی در خصوص اتصال مشمولان بیمه بیکاری به فرصت های شغلی موجود اظهار کرد: در حال حاضر حداقل هزار فرصت شغلی در استان وجود دارد که اداره کار از میان مشمولان بیمه بیکاری، افراد مرتبط با این مشاغل را معرفی به کار می کند و اگر فرد مراجعه نکند بیمه اش قطع می شود.

وی همچنین در خصوص اجرای ماده 6 بیمه بیکاری توضیح داد: یکی از تکالیفی که قانون برای دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری وضع کرده است شرکت در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 قمی مشمول بیمه بیکاری شدند

1500 قمی مشمول بیمه بیکاری شدند