مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-28سياسي

دولت روحانی دو سوم آیین نامه های اجرایی قانون بودجه را تصویب نکرد


مطابق بررسی های دیوان محاسبات کشور تعداد 39 حکم قانون بودجه امسال متضمن تدوین، تهیه، تصویب و ابلاغ آیین نامه، دستورالعمل، ترتیبات اجرایی و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دیوان محاسبات کشور در گزارشی با اشاره به اینکه بررسی و تهیه گزارش عملکرد تعداد 175 جزء، بند و تبصره از احکام مندرج در تبصره های قانون بودجه سال 1400 کشور با عطف نظر به مهلت های زمانی تعیین شده و ارتباط آنها با منابع بودجه عمومی دولت در دستور کار قرار گرفت، اعلام کرد: در محدوده رسیدگی ها، تعداد (60) حکم به صورت کامل اجرا شده، تعداد (55) حکم بصورت ناقص و تعداد (60) حکم اجراء نگردیده است.

در ادامه گزارش دیوان محاسبات کشور آمده است: در احکام منتخب، برای ارائه عملکرد در بازه زمانی این گزارش، تعداد 39 حکم متضمن تدوین، تهیه، تصویب و ابلاغ آیین نامه، دستورالعمل، ترتیبات اجرایی و .

با مهلت مقرر تا پایان تیرماه سال 1400 بوده، بر این اساس به رغم تأکید مقنن، بابت تعداد (26) فقره بند، جزء و تبصره، آیین نامه ها و دستورالعمل ها یا ترتیبات اجرایی مربوطه تا پایان تیرماه 1400 تدوین و تصویب نگردیده که جزییات آن به شرح جدول ذیل می باشد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت روحانی دو سوم آیین نامه های اجرایی قانون بودجه را تصویب نکرد

دولت روحانی دو سوم آیین نامه های اجرایی قانون بودجه را تصویب نکرد