مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-28پزشكي

گردهمایی «بانوان دلسوخته در فراق مشایه» در شیراز برگزار شد


گردهمایی «بانوان دلسوخته در فراق مشایه» در موکب عمتنا زینب (س) باعنوان عمود 69 در باغ خانواده بلوار مطهری شیراز برگزار شد.

- شیراز- گردهمایی بانوان دلسوخته در فراق مشایه در موکب عمتنا زینب (س) باعنوان عمود 69 در باغ خانواده بلوار مطهری شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این برنامه که شامگاه دوشنبه برگزار شد، بامحوریت نقش تربیتی مادران و همراه با خاطره سازی ویژه برای کودکان بود.

خانم هادیه پرهیزکار، پژوهشگر حوزه زن و خانواده و عضو هیأت علمی معارف دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم گفت: یکی از دغدغه های اصلی خانواده های ما تربیت فرزندی است که نورچشم ماباشد.

کسانی که درک کردند تنظیم زندگی با حب اهل بیت (ع) چه برکت و لذتی دارد وچه بلاهایی را دفع می کند و چه مشکلاتی قابل تحمل می کند، جاهایی که انسان از این حب دور شده چقدر زندگی ها سخت شده خوب می دانند که مهم ترین مسئله تربیت فرزند گره زدن آنها به محبت اهل بیت است.

اینها از دوران بچگی سعی دارند با روش های مختلف فرزندان خود را عملاً با معارف اهل بیت آشنا کنند تا دلشان با این محبت عجین شود.

وی تصریح کرد: خیلی فرمول ها برای تربیت فرزند در عالم وجود دارد اما هیچکدام این طور امتحان پس نداده است چرا که عالم از این خاندان کرم شروع شده و به اینها ختم می شود و هرکسی با محبت اینها گره بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی «بانوان دلسوخته در فراق مشایه» در شیراز برگزار شد

گردهمایی «بانوان دلسوخته در فراق مشایه» در شیراز برگزار شد