مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-28پزشكي

مراقبت سندرمیک در مرزهای خوزستان / انجام تست از زائران در بازگشت به کشور


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در صورت مثبت شدن تست زائران در بدو بازگشت به کشور، علائم هشداردهنده و توصیه ها به بیمار ارائه می شود، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در صورت مثبت شدن تست زائران در بدو بازگشت به کشور، علائم هشداردهنده و توصیه ها به بیمار ارائه می شود، گفت: امیدواریم تا حد امکان از ورود افراد دارای علائم یا افرادی که جواب تست شان مثبت شده است، جلوگیری کنیم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به بازگشت زائران اربعین از سه نقطه خوزستان، اظهار کرد: تیم های بهداشتی در فرودگاه اهواز و مرز چذابه مستقر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه احتمالا تعداد زیادی زائر از مرز شلمچه وارد می شوند با جمعیت هلال احمر توافق کرده ایم که درمانگاه های این جمعیت در طول مسیر زائران از کربلا تا بصره، 30 هزار تست را انجام دهند و جواب آزمایش را در اختیار این افراد قرار دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مراقبت سندرمیک در مرزها، گفت: صبح روز سه شنبه چادرهایی برپا می شوند تا تست کرونا هم در مسیر و هم در پایانه مرزی انجام شود.

قبل از پارکینگ خودرویی نیز چادرهایی برپا شده اند تا زائران تست را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت سندرمیک در مرزهای خوزستان / انجام تست از زائران در بازگشت به کشور

مراقبت سندرمیک در مرزهای خوزستان / انجام تست از زائران در بازگشت به کشور