مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-28پزشكي

علوم پزشکی بم رتبه سوم تحقیقات و فناوری کشور در بین دانشگاه های تیپ 3 را کسب کرد


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بم از کسب رتبه سوم در ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ سه کشور توسط این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بم از کسب رتبه سوم در ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ سه کشور توسط این دانشگاه خبر داد.

دکتر سجاد خسروی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: براساس ارزشیابی سالانه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی بم موفق به کسب رتبه سوم در حوزه تحقیقات و فناوری در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ سه شد.

وی افزود: هر ساله ارزشیابی درخصوص عملکردها و فعالیت های پژوهشی و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام می گیرد، امسال نیز بر اساس گزارشی که اخیرا ارائه شده، عملکرد یک سال گذشته دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، خسروی تصریح کرد: در ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور که امسال نیز برای اولین بار، دو حیطه تحقیقات و فناوری در کنار هم گزارش شده ، سه محور اصلی تولید دانش، ساختار تحقیقات و فناوری و تولید فناوری در دانشگاه های علوم پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی بم رتبه سوم تحقیقات و فناوری کشور در بین دانشگاه های تیپ 3 را کسب کرد

علوم پزشکی بم رتبه سوم تحقیقات و فناوری کشور در بین دانشگاه های تیپ 3 را کسب کرد