مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:052021-09-28اقتصادي

احداث 6 پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از احداث 6 پروژه ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی در این استان با اعتبار افزون بر 116 میلیارد و 376 میلیون تومان در شش ماه نخست سال جاری خبرداد.

- مهدی پارسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بیمارستان 239 تختخوابی سراوان با زیر بنای 17 هزار و 750 متر مربع، مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی بانوان شهرستان های هامون و نیمروز مجموعا با زیر بنای 2 هزار متر مربع و همچنین اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل با زیر بنای 332 متر مربع از مهمترین پروژه های ساخته شده این مدت استان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ساختمان فرمانداری شهرستان های میرجاوه و نیمروز مجموعا با زیر بنای هر یک هزار و 500 مربع نیز در 6 ماه نخست سالجاری توسط این اداره کل احداث و آماده بهره برداری شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل  راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زیربنای کلی 6 پروژه احداث شده ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی استان توسط این اداره کل در مدت مذکور 23 هزار و 82 متر مربع بوده است که بسیاری از آنها سالیان متمادی نیمه تمام مانده بود که با همت جهادی همکاران ما در مجموعه مهندسی و ساخت تکمیل و آماده بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 6 پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

احداث 6 پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان