مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-28سياسي

گزارش هایی در مورد اهمال دولت تدبیر در تامین واکسن به مجلس رسیده است


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش هایی به دست ما رسیده است که نشان می دهد دولت روحانی در تأمین واکسن کرونا قصور داشته است و ما این ترک فعل را بررسی می کنیم.

- حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با شد.

افزایش واردات واکسن کار دولت روحانی نبود عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای برخی از اصلاح طلبان مبنی بر اینکه سفارش خرید واکسن کرونا در دولت روحانی انجام شده بود، گفت: برخلاف ادعای برخی از شخصیت های اصلاح طلب، افزایش واردات واکسن کرونا هیچ ربطی به اقدامات دولت روحانی ندارد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: دولت روحانی اراده جدی و توان لازم برای فراهم کردن واکسن کرونا را نداشت و اگر آنان توانایی انجام واکسیناسیون را داشتند، لحظه ای دریغ نمی کردند و نمی گذاشتند که این کار مهم، به دولت سیزدهم محول شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: دولت تدبیر و امید در ماه های پایانی از عمر کاری خود به کل کشور را رها کرده بود و آنان هیچ اقدامی جهت سفارش خرید واکسن کرونا هم انجام ندادند.

دولت تدبیر و امید فشل و ضعیف بود حاجی دلیگانی با بیان اینکه ادعای جریان اصلاح طلب درباره تلاش های دولت روحانی برای واردات واکسن کرونا به کشورمان بی اساس است، اظهار داشت: دولت روحانی نه اراده ای برای مقابله با بیماری کرونا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش هایی در مورد اهمال دولت تدبیر در تامین واکسن به مجلس رسیده است

گزارش هایی در مورد اهمال دولت تدبیر در تامین واکسن به مجلس رسیده است