مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:452021-09-28سياسي

«ذبیح کردستان» از دفاع در جزیره مجنون تا شهادت در قندیل


شهید اسماعیل کرمی که به «ذبیح کردستان» مشهور است، در حالی که تنها 14 سال سن داشت در مناطقی چون جزیره مجنون با شجاعت حضور می یافت و در راه دفاع از انقلاب و کشور سینه سپر می کرد اما در نهایت مردادماه سال 90 در منطقه مرزی آذربایجان غربی در درگیری با ضدانقلاب به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، وقتی زمانه ظلم و جور بود و خفقان همه جا را در برگرفته بود و در کردستان بدتر از همه جاهای دیگر، تا وقتی که انقلاب شد و همه پای کار آمدند وقتی عده ای کردستان را به آشوب و مردم را به خاک و خون کشیدند وقتی که جنگ تحمیل شد و باز هم همه به دفاع از سرزمین پرداختند نام مجاهدانی از سریش آباد کردستان در همه برهه ها به ثبت رسیده تا برای آیندگان سندی از ایثار و شجاعت فرزندان کردستان به یادگار باقی بماند.

در برخی از مقاطع تاریخی با انسان هایی روبه رو می شویم که ظرفیت وجودی آنها نه در مکان و نه در زمان نمی گنجد و در واقع بین آنها با نسل های قبل و بعد از خود یک تفاوت های ماهوی وجود دارد چرا که شیوه سلوک و رفتار آنها بر مداری می گردد که کاملا متفاوت است.

می توان آنچه را که در سال های بعد از انقلاب اتفاق افتاد جزو همان مقاطع استثنایی به حساب آورد ایمان، اخلاص و صداقت انسان های آن دوره را نمی توان به سهولت نظاره کرد اسطوره هایی مانند شهید عثمان فرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ذبیح کردستان» از دفاع در جزیره مجنون تا شهادت در قندیل

«ذبیح کردستان» از دفاع در جزیره مجنون تا شهادت در قندیل