مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:452021-09-28اقتصادي

چهار تاسیسات جدید گاز مایع در سیستان وبلوچستان به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: برای رفع مشکلات توزیع گاز مایع در استان و پیشگیری از بروز اختلالات سال های گذشته امسال 4 تاسیسات جدید گاز مایع در استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: برای رفع مشکلات توزیع گاز مایع در استان و پیشگیری از بروز اختلالات سال های گذشته امسال 4 تاسیسات جدید گاز مایع در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در نشست بررسی آخرین وضعیت گاز مایع استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، افزود: یکی از مشکلات این حوزه نرسیدن سیلندرها به مناطق دورتر از مرکز بود، بنابراین تصمیم گرفته شد تا در چهار شهرستان هامون، زاهدان، دلگان و نیکشهر تاسیسات جدید گاز مایع احداث شود که ساخت آنها در سال 99 آغاز شده و امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد: از شهریور سال گذشته با هدف شناسایی و ساماندهی مشترکین واقعی گاز به عنوان اولین استان کشور توزیع الکترونیکی گاز مایع در سیستان و بلوچستان آغاز شد و علاوه بر آن در زاهدان برای سهولت دریافت گاز در مناطق پرجمعیت 8 عاملیت توزیع گاز مایع ایجاد شد این در حالی بود که پس از پیگیری های فراوان سهمیه گاز مایع سیستان و بلوچستان هم 30 درصد افزایش پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار تاسیسات جدید گاز مایع در سیستان وبلوچستان به بهره برداری می رسد

چهار تاسیسات جدید گاز مایع در سیستان وبلوچستان به بهره برداری می رسد