مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:002021-09-28بين الملل

تمهیدات خدمات رسانی برای بازگشت زائران اربعین


تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از سفر اربعین، پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد محمدی فر در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: برای حمل و نقل زائران از مرز زمینی به کشور نیز پیش بینی های لازم انجام و اتوبوس، تهیه شده است.

وی ادامه داد: برای تعدادی از زائران که با هواپیما باز می گردند امکانات پرواز به تعداد کافی از کشور عراق به سمت جمهوری اسلامی ایران فراهم است و رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در عراق حضور دارد تا هماهنگی های لازم را انجام دهد.

محمدی فر افزود: برای گرفتن تست کرونا از زائرانی که وارد کشور می شوند؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعیت هلال احمر، آمادگی دارند و از نیرو های داوطلب و بسیج هم استفاده می شود.

او با بیان اینکه امکانات قرنطینه ای و درمانی هم در شهر های مرزی به تعداد کافی پیش بینی شده است، اضافه کرد: پذیرایی از زائران در مرز های زمینی در دستور کار قرار گرفته و امکانات لازم و مناسب برای آن ها فراهم شده است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: زائرانی که مشکوک به بیماری کرونا هستند و علایمی دارند به سرعت به مراکز درمانی منتقل شوند.

محمدی فر افزود: بلیت هواپیما همان قیمت هایی است که از پیش اعلام شده بود و اتوبوس هم بر اساس قیمت مصوب سازمان راهداری و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات خدمات رسانی برای بازگشت زائران اربعین

تمهیدات خدمات رسانی برای بازگشت زائران اربعین