مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 01:502021-09-27بين الملل

برنامه ضد مهاجرتی رقیب راست گرای ماکرون در انتخابات


رییس حزب راست گرای افراطی فرانسه می گوید در صورت پیروز شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، برنامه ضد مهاجرتی و اعمال محدودیت بر پناهجویان را اجرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارین لوپن رییس حزب راست افراطی جبهه ملی در در کشورشان مخالفت کردند.

لوپن در حالی به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده امیدوار است که او در سال 2017 توانست به دور دوم انتخابات برود اما از امانوئل ماکرون رییس جمهور کنونی فرانسه، که بیش از 66درصد آرا را به دست آورد، شکست خورد.

به نوشته رویترز، ماکرون هنوز اعلام نکرده که مجدداً در انتخابات شرکت نامزد می شود یا خیر، اما نظرسنجی ها نشان می دهد که او و لوپن دو نامزد احتمالی برای راهیابی به دور دوم هستند و ماکرون به عنوان برنده نهایی پیش بینی می شود.

این در حالیا ست که در دولت ماکرون نیز سیاست های ضد مهاجرتی به کار گرفته شد و نیروهای پلیس بارها به منظور تخلیه اردوگاه های موقت مهاجران در مرکز شهر پاریس که به گفته آنها به طور غیر قانونی فضای شهر را اشغال کرده بود، به استفاده از گاز اشک آور و قوه قهریه متوسل شدند.

بعد از اقدامات خشن پلیس فرانسه علیه مهاجران و افراد بی خانمان و پخش تصاویر آن، صدها معترض فرانسوی در یکی از میدان اصلی پاریس تجمع کردند و خواستار استعفای وزیر کشور شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ضد مهاجرتی رقیب راست گرای ماکرون در انتخابات

برنامه ضد مهاجرتی رقیب راست گرای ماکرون در انتخابات