مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 00:252021-09-27بين الملل

واکنش حزب الله لبنان به نشست عادی سازی در اربیل


حزب الله لبنان در بیانیه ای حمله اخیرا رژیم صهیونیستی به جنین در کرانه باختری و شهادت 5 فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست و همچنین برگزاری نشست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اربیل را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، حزب الله لبنان شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و مناطق مختلف کرانه باختری را محکوم کرد و گفت که این تجاوزات خود کاملا گویای سیاست نیرنگ و جنایت رژیم است.

حزب الله لبنان اعلام کرد که مقاومت، هشیاری و بیداری فلسطین و پاسخ قهرمانانه فلسطینیان به تهاجم دشمن و تحمیل تلفات زیاد به صهیونیست ها را تمجید می کند.

گروه مقاومت لبنان در ادامه بیانیه خود برگزاری کنفرانس عادی سازی روابط عراق با رژیم صهیونیستی در اربیل (مرکز منطقه کردستان عراق) را محکوم کرد و گفت که این یک تلاش ناموفق برای ترویج فرهنگ گفتگو با دشمن بود.

در این بیانیه آمده است: ما از مواضع رسمی، سیاسی، مردمی و مذهبی که به شدت هر نوع عادی سازی با دشمن را رد می کند، استقبال می کنیم.

حزب الله همچنین از حکم جلب شرکت کنندگان در نشست عادی سازی روابط با صهیونیست ها استقبال کرد و گفت: ما از اقدامات قضایی عراق که سازشگران را مجرم شناخته است، قدردانی می کنیم و این نشان دهنده آگاهی متمایز مردم عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حزب الله لبنان به نشست عادی سازی در اربیل

واکنش حزب الله لبنان به نشست عادی سازی در اربیل