مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 22:252021-09-27اجتماعي

بازگشایی مرز شلمچه برای بازگشت زائران/ احتمال گرفتن تست رپید یا PCR


مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد که همه تدابیر لازم برای بازگشت زائران از مرزهای زمینی کشور اندیشیده شده و مرز شلمچه نیز برای بازگشت زائران باز شده است.

- مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد که همه تدابیر لازم برای بازگشت زائران از مرزهای زمینی کشور اندیشیده شده و مرز شلمچه نیز برای بازگشت زائران باز شده است.

جواد هدایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 20 هزار زائر اربعین ممکن است از مرزهای زمینی به کشور بازگردند و تدابیر لازم برای آن ها اندیشیده شده است که شامل پروتکل های بهداشتی وبرنامه ریزی برای بازگشت آن ها با اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی است.

وی افزود: البته این سرویس ها و خدمات بر اساس آمارهایی که داده می شود، متفاوت است چرا که با وجود اینکه مرز شلمچه هم برای بازگشت زائران باز شده است و در کنار مرز مهران از آنجا نیز به آن ها خدمت رسانی می کنیم، ممکن است که مرز چذابه هم بازگشایی شود.

مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: البته بر اساس تجارب سفرهای اربعین در سال های گذشته که تعداد بسیار زیادی از ایرانی ها به صورت میلیونی در این مراسم شرکت می کردند، حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مرز شلمچه برای بازگشت زائران/ احتمال گرفتن تست رپید یا PCR

بازگشایی مرز شلمچه برای بازگشت زائران/ احتمال گرفتن تست رپید یا PCR