مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 21:202021-09-27بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به کرونا مبتلا شد


سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده صبح دوشنبه به وقت محلی از ابتلای خود به بیماری کووید -19 خبر داد و گفت که به مدت ده روز در قرنطینه خواهد ماند.

- به نقل از اسپوتنیک، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده روز دوشنبه در یک پیام توییتری اعلام کرد که بعد از مشاهده علائم [کووید -19] برای اولین بار در صبح دوشنبه، مورد آزمایش قرار گرفته که جواب آن مثبت بوده و از این رو ظرف ده روز آینده در قرنطینه خواهد بود .

وی با بیان اینکه حال عمومی اش چندان مساعد نیست، از اینکه به خاطر تزریق واکسن در برابر نوع شدید این بیماری مصونیت دارد، اظهار رضایت کرد.

جالینا پورتر معاون پرایس اندکی پس از اعلام این خبر اظهار داشت که تست کرونای آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده که صبح دوشنبه به وقت محلی انجام شد، منفی بوده و اینکه سایر اعضای تیم وزارت خارجه که با پرایس در ارتباط نزدیک بوده اند، هیچ گونه علائمی از ابتلا به این بیماری را نشان نداده اند.

شایان ذکر است که ند پرایس که از بیستم ژانویه 2021 عهده دار سمت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا است، سابقه فعالیت در سازمان سیا (آژانس اطلاعات مرکزی- CIA) در سال های 2006 تا 2017 را در کارنامه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به کرونا مبتلا شد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به کرونا مبتلا شد