مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 19:152021-09-27سياسي

نشست ویژه بررسی مسائل کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اجرایی رییس جمهور


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست مشورتی معاون اجرایی رییس جمهور با موضوع بررسی مشکلات استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست مشورتی معاون اجرایی رییس جمهور با موضوع بررسی مشکلات استان خبر داد.

حسین کلانتری در دیدار و گفت و گو با صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری، اظهار کرد: با توجه به سفرهایی که آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور به استان های کشور دارد تاکنون نشست های مهمی در سطح تهران برگزار شده است .

وی تصریح کرد: براساس برنامه زمان بندی شده نمایندگانی از وزارت خانه های مختلف در این نشست حضور داشتند و مسائل استان به صورت مفصل تشریح شد و بر روی طرح ها و پروژه های اولویت دار استان که نیاز به حمایت جدی دارند بحث های کارشناسی صورت گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امید می رود با عزم و اراده ای که در دولت وجود دارد مبنی بر حمایت از مناطق محروم شاهد تحولات خوبی در استان باشیم.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: با توجه به اولویت هایی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت در حوزه های مختلف از جمله بخش بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر، افراد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ویژه بررسی مسائل کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اجرایی رییس جمهور

نشست ویژه بررسی مسائل کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اجرایی رییس جمهور