مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 18:152021-09-27سياسي

دریافت گزارش های دوماهه بودجه سال جاری باعث کاهش انحرافات بودجه ای می شود


نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دریافت گزارش های دوماهه بودجه سال جاری باعث کاهش انحرافات بودجه ای می شود.

- ایسنا/لرستان نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دریافت گزارش های دوماهه بودجه سال جاری باعث کاهش انحرافات بودجه ای می شود.

دکتر محمد خدابخشی اظهار کرد: گزارش های دوره ای دیوان محاسبات هر دو ماه یکبار به اجرای بهتر بودجه و کاهش انحرافات آن کمک می کند.

وی تصریح کرد: در کمیسیون برنامه وبودجه و نمایندگان در کمیسیون تلفیق به خاطر ساختار کمیسیون، امکان اجرای همه پیشنهاداتی که دیوان محاسبات هرسال برای لحاظ کردن در قانون بودجه می دهد وجود ندارد.

نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: باید کمک، وفاق و توافقی در مجلس ایجاد شود که قبل از بررسی بودجه پیشنهاداتی که دیوان محاسبات می دهد و احکامی که فاقد عملکرد هست و احکامی که منجر به تشکیل پرونده زیاد می شود در دیوان محاسبات و وقت و انرژی آن ها را می گیرد احکام در قانون بودجه سال بعد نیاید.

خدابخشی اضافه کرد: برای اینکه گزارش دیوان محاسبات اثربخش تر باشد یک سیستم رتبه بندی در این دیوان برای گزارش تفریغ بودجه ایجاد شود و بر اساس شاخص های تخصصی و گزارش هایی که به مجلس تحویل داده می شود بفهمیم کدام دستگاه اجرایی و وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت گزارش های دوماهه بودجه سال جاری باعث کاهش انحرافات بودجه ای می شود

دریافت گزارش های دوماهه بودجه سال جاری باعث کاهش انحرافات بودجه ای می شود